Hea äritarkvara on nagu tasemel ülemteener – ta teeb taustal kõik vajaliku ilma, et talle peaks pidevalt korraldusi jagama. On oluline vahe, kes keda teenindab – kas töötaja tarkvara, või tarkvara töötajat.
Tarkma tugevus on selle kohandatavus vastavalt konkreetse ettevõtte tööprotsessidele. See on enamat kui pelgalt väljade ümbernimetamine või ekraanivaadete seadistamine – sõltuvalt olukorrast saab muudetud ka tarkvara käitumine. Jälgime hoolega, et töötaja ei peaks tarkvara kasutamisele kulutama liialt oma tööaega.
Kohe kasutatavad omadused, mis praegu tarkvaras sisalduvad:
Seadmete haldus (seadme alla kuuluvad ka näiteks hooned, hoonesüsteemid, tarkvarad ja kõik muu, mida saab käsitleda mingit laadi üksusena);
Seadmete rikete ja hoolduste haldus;
Regulaarse, korrapärase hooldus haldus;
Hooldustegevusest kliendile aruannete koostamine;
Töögraafikud: ühes, kahes või kolmes vahetuses töö korraldamiseks. Kliendipõhised kontrolltingimused, mis aitavad jälgida, et kõigis vahetustes oleks piisavalt vajalikke töötajaid;
Töökäsud;
Kaupade haldus ja laohaldus;
Ostuprotsessi haldus, sh majasisestest tellimustest ostutellimuste automaatne koostamine;
Müügi haldus;
Kliendipõhine andmete eksport-import soovitud formaadis ja liidestused teiste tarkvaradega (meie kunstlikke piiranguid ei tee, klient peab saama erinevate tarkvarade vahel andmeid vahetada);
Töötasude arvutamine vastavalt tööajale, töötulemustele (arvestusprotsess luuakse ettevõttepõhiselt).
Omadused ei ole piiratud. Tarkma on suunatud nõudlikule kliendile, kes soovib automatiseerida võimalikult palju andmete haldamise ja liigutamisega seotud töid.